hvala blogeru i blogerici

22.06.2017.

Interesantno je čitati blogere jer pojedinci pišu interesantnije od nekih novinara u dnevnim tiskovinama, na blogu možeš pronaći, politiku, sport, razonodu iz raznih kuteva, čak možeš pronaći i oglase a rubriku oglasa možeš nazvati /tražim-naći ću/. Čitajući blogove može se i nešto naučiti i za svakog tko voli nešto zanimljivo kada otvori blog naslovnicu može pronaći nešto da mu uljepša dan, podne ili večer.
Sinoć recimo sam bila lila lo na halo ali kada sam pročitala samo naslov, a poslije i tekst smijala sam se do suza jer bloger je tražio ženu a sve pjesme koje piše te ih povremeno objavi kako bi ih i drugi čitali posvetio je svojoj zakonitoj i svaka žena dio sebe može pronaći u njegovim stihovima iako svi znamo da dok ih piše uistinu ispred sebe ima lik svoje supruge bez koje disati ne može. Još jedna blogerica me nasmijala tražeći da napišemo u komentarima sve što se koristi za nekoga koga nazivamo lud.
Hvala blogeru i blogerici što su me dobro nasmijali a nisam pročitala ni jedan vic iz pera blogera koji nam inače svaki dan osim vikendom vicevima podaruje lijek koji se ni u jednoj ljekarni ne može nabaviti.

<< Arhiva >>