netko će razumjeti

04.09.2015.



Koliko god se trudi ne može zaboraviti njezin iskreni topao pogled, te njezin osmijeh koji liječi svaku bol, ali to što misli i kako se on osjeća ne može i ne želi priznati sam sebi. Svjestan je da je on najveći krivac za prekid veze u kojoj je potpuno uživo jer lagao je osobu koja mu je pružila sve što mu je potrebno i sada mora tražiti način kako da zaboravi taj divan osmijeh, taj nježan pogled očiju koji mu je govorio da ona potpuno propada njemu - osobi koja je svjesna da je krivac jer joj je nanio bol i tugu koja razdire i brani joj da ga zaboravi koliko god se trudi.
- Znam da me sanjaš, da me osjećaš pored sebe, a ja, ja sam kukavica koja bježi od istine, kukavica sam koja sebi ne želi priznati da joj nedostaješ. Oprosti mi što te gledam iz daljine, što sam ljubomoran kada vidim da se mnogima smiješiš osmijehom koji volim jer taj osmjeh je samo moj, a ja nemam snage da ti priđem i priznam koliko te trebam pored sebe.

<< Arhiva >>