godina koze

28.02.2015.

Danas sam saznala da je ova godina godina Koze po kineskom horoskopu, a i ja sam se rodila kada je kineska godina bila godina u znaku Koze. Moram vam priznati da sam ja uistinu koza jer mi nije jasno zašto se pojedini blogovi koje rado čitam jedva otvaraju, a kada se otvore tada ne mogu otvoriti njihove komentare da im napišem nekoliko riječi vezano uz njihov tekst. Čak zatvaram dotični blog i ponovno ga otvaram ali i nakon desetak puta istog postupka i dalje ne mogu na njihovom blogu ostaviti komentar iako vidim da imaju nekolicinu ispisanih komentara na postu koji bih rado komentirala ali mi ne dozvoljava ni nakon desetak puta ponovljenog postupka

i stoga im sada ovdje ostavljam komentar

S toga ovako Moja Moda : kombinacija ti je super ali moram ti priznati da ne volim nositi sunčane naočale jer volim gledati u sunce, lančiće ne nosim jer imam fobiju gušenja, a sat ne nosim jer ne želim vidjeti kako sati lete s obzirom da mi je uvijek dan kratak a noći duge.

Sewen :tvoji stihovi kada ih postaviš na blog meni su posebno dragi

<< Arhiva >>