dosta mi je vrijeđanja mene od pojedinih blogera

28.10.2014.

Za pojedince ovdje na blogu sam nepismena, luda, jadna, tražim pozornost, bijedna sam i to samo zato što pišem svoju istinu i od istine ne bježim.
Jučer sam vidjela da jedan bloger ili blogerica postavio na blog video kako s malom skupinom ljudi koja cijeni Gradonačelnika (još uvijek je GRADONAČELNIK jer optužnica nije podignuta) i da su na moj račun komentari gnjusni, ali taj dotični bloger/ica ni malo ne čudi jer svako ima svoje pravo pisati po som blogu što ga je volje, ali koliko ja poznajem zakon (a poznajem dobro) znam da me trebao/la pitati za dopuštenje postavljanja videa, a komentari na isto su samo dodatak.
Takva sam kakva sam i da plakala sam je poznajem čovjeka i prije no što je postao gradonačelnik (nisam mu kućni prijatelj) ali ima period kada sam ga sretala.
Smatram da bi svatko da je bio na mom mjestu i gledao zgradu u kojoj se nalazi netko koga poznaje od ranije postupio isto a možda bi se i bacao po podu.
Ja nikoga ne diram i ne provociram pa lijepo molim da me blogeri s kojima ne komuniciram ostave na miru a to se odnosi i na blogera/icu koja je postavila video na svom blogu.
ps na indexu hr (molim glavne da mi sada oproste što spominjem drugi portal ) ima video pa neka zlobnici gledaju koliko žele jer ja ću uvijek biti uz čovjeka koji mi je drag i kojeg osude prije presude.

<< Arhiva >>