bez smisla i jedan odgovor

15.09.2014.

U pet ujutro sam legla u svoj krevetac, zagrlila plišanog medu u nadi da tako neću sanjati, da tako neću osjetiti blizinu sjene prošlosti ali prevarila sam samu sebe ponovno je bio tu pored mene, ne ja ne smijem više ni zaklopiti umorne oči koje su željne da spavam jer umorna sam od čitanja, od igranja igrice, gubim snagu.

Moram odgovoriti na jučer mi postavljeno pitanje

Ne, ja ne biram muškarce po slovu i slovima i masu puta sam ostala zatečena kada su mi se predstavljali Domagoj, Damir, Davorin, Davor i dr i koliko primjećujem si oni imaju isto početno slovo kao i on, znam da to izgleda blesavo ali tako je ja ne znam kako se tko zove dok mi se ne predstavi i vjerujte mi ostanem ukočena kada čujem prvo slovo imena ali se priberem jer se sjetim njegovih riječi koje je izgovorio onog dana ....

<< Arhiva >>