sa odobrenjem

22.04.2014.

D je često razmišljao o tome je li K njegov sin.

Želi to znati i želi s tobom razgovarati o svemu.

Poručuje ti da ga moraš nazvati i dogovorit susret. On te neće tražiti itd. Ako ga voliš nazovi ga i razgovaraj s njim.

On priznaje da je imao puno ljubavnih avantura sa mladim djevojkama i da sada ljubi mladu djevojku ali da će to prekinuti kad god se javiš.

Kaže da ako je K njegov sin da će učiniti pravu stvar i nadokaditi ti sve troškove.


odgovor moj

pa što i da je on je moj sin i ne ne treba mi on nadoknaditi troškove, vidio ga je kada je bio star sedam mjeseci i to mu je dovoljno da me voli kako ti pišeš onda bi me on potražio i pitao to isto pitanje ja njega neću nazvati budi siguran ne zato što nemam snage nego zato jer znam da živi svoj život onako kako živi a meni je kako je
podstanarinu sam i hranu plaćala obiteljskom mirovinom knjige sam posuđivala ako me voli naći će me sam ja njega ništa tražiti neću, ne nisam znala da je oženjen sve dok mi to nije rekao njegov vjenčani kum , tada sam nazvala D ženu i otišla k njoj i tada sam i vidjela da ima sina, steglo me u grlu ali rekla sam mu da se vrati njima i kada je urlao da nije oženjen priznala sam mu da sam prije nekoliko sati bila kod njegove žene znam da sam se samo mjesec dana iza toga posvadila s ocem i otišla te se u kratkom roku udala a da bivšeg muža nisam ni poznavala kako treba
tebi D govori da bi promijenio sve samo da mu priznam a ja mu to priznati neću jer od njega ne trebam novac nego istinu da mogu krenuti dalje u životu

tvoja plavooka

to je dio maila možda postavim i drugo

<< Arhiva >>